Teollisuus

Safety Safety Kask Platinum Kolme kovaa Edelrid Fuse Buff Safety Sordin GVS

Tiedote: GVS-hengityssuojainten Suomen maahantuonti siirtyy Vandernet Oy:lle

GVS-hengityssuojainten Suomen maahantuonti siirtyy Vandernet Oy:lle 12. joulukuuta 2018 alkaen. Valikoimaan kuuluu 87 hengityssuojaintuotetta, jotka ovat kaikki heti tilattavissa.

GVS on yksi maailman johtavista mikrosuodattimien ja -laitteiden valmistajista. GVS valmistaa yli kaksi miljardia tuotetta vuosittain. Italialaisen perheyrityksen tuotanto-ohjelmaan kuuluvat teknologista edelläkävijyyttä edustavat tuotteet henkilösuojaukseen, terveydenhuoltoon, tiedealoille, autoteollisuuteen, maatalouteen ja ruokateollisuuteen, kaivosteollisuuteen, hitsaustoimintoihin ja metalliteollisuuteen, kemikaaliteollisuuteen, kosmetiikkateollisuuteen, rakennusteollisuuteen sekä erilaisiin koneisiin ja laitteisiin.

Vandernet Oy:n maahantuontiin siirtyvät kaikki henkilösuojainyksikön alaisuudessa olevat tuotteet. Iso-Britanniassa sijaitsevan tehtaan valikoimaan kuuluvat puolinaamarimalliset hengityksensuojaimet (integroidulla silmiensuojaimella ja ilman), suodattavat hengityksensuojaimet, hengityssuojaintarvikkeet ja lyhytaikahaalarit.

Puolinaamarimallien aiemmin Elipse-tuotemerkkinä tunnettu sarja on siirtynyt tuoteryhmäksi GVS:n alle, ja mallistosta löytyvät kaikki yleisimmät suojausluokat hiukkasilta ja kaasuilta suojautumiseen. GVS on lisäksi ostanut ruotsalaisen hengityssuojainvalmistaja Segre:n, jonka tuotteet liitetään osaksi GVS-valikoimaa tulevina kuukausina.

Uusi maahantuontisopimus vahvistaa Vandernet Oy:n roolia Suomen johtavana päänsuojausratkaisujen maahantuojana, ja tarjoaa toimivan kokonaisuuden muun muassa Kask työkypärien, Bollé Safety silmiensuojainten, Sordin kuulonsuojainten, ja BUFF Safety työpäähineiden rinnalla.

Tavoitteemme on kasvattaa GVS yhdeksi johtavista premium-hengityssuojainten tuotemerkeistä Suomessa.

GVS Elipse-puolinaamarimallisto edustaa uutta ajattelua, ja sarjan tuotteita yhdistävät: Innovatiivinen design, toimitus käyttövalmiina, keveys, poikkeuksellisen kompakti koko, hypoallergeeniset materiaalit parhaaseen käyttömukavuuteen, HEPA-luokan suodatus, alhainen hengitysvastus ja erinomainen yhteensopivuus silmiensuojainten, kuulosuojainten ja työkypärien kanssa.

Ensimmäiset noin 11 000 GVS-hengityssuojaintuotetta saapuvat Vandernet Oy:n Suomen varastoon tammikuun alussa 2019, ja toimitusaika koko Suomeen tulee olemaan yksi vuorokausi tilauksesta. Tuotteiden jälleenmyyjät löytyvät tuotekorteilta osoitteesta www.vandernet.com/teollisuus toimitusten alettua.

Lisätietoa maahantuojan kotisivuilta https://www.vandernet.com/teollisuus/valmistajat/GVS

Suora linkki kuvaston tuotekortille: http://www.vandernet.com/teollisuus/tuote/GVSCATAGB

Lisätiedot maahantuojalta:

Vandernet Oy, Pälkäneentie 14, FIN-00510 Helsinki